Primeiro Congreso Internacional: constitución, política e democracia. transición e retos no século XXI

A área de Dereito Constitucional da Universidade da Coruña, a Asociación de Tribunales Electorales de la República Mexicana A.C., o Colegio Mexiquense A.C., o Instituto Iberoamericano de Derecho Constitucional – sección Francia, a Facultade de Dereito da Universidade Autónoma de Chihuahua, a Facultade de Dereito da Universidade Autónoma de Colima, a Facultade de Dereito da Universidade Autónoma do Estado de México por medio da Rede de Estudos Iberoamericanos dos Procesos Democráticos no Estado Constitucional, a Universidade San Martín de Colombia e o Instituto de Procesos Democráticos no Estado Constitucional, convocan o Primeiro Congreso Internacional: “Constitución, política e democracia. Transición e retos no século XXI”, a celebrarse os días 25, 26 e 27 de marzo do 2020, na cidade da Coruña, España.