Convenio entre o Máster de Avogacía da Coruña e a Fordham University School of Law de Nova York

Este convenio posibilita unha oferta única nas universidades públicas españolas.

Representantes do Colexio de Avogados da Coruña e da Facultade de Dereito da Universidade dá Coruña (UDC) presentaron o Convenio subscrito entre a Fordham University School of Law de Nova York e o Máster de Avogacía que entrará en vigor o próximo curso.

No acto de presentación participaron o decano do Colexio de Avogados da Coruña, o decano da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña e as coordinadoras do Máster de Avogacía. Ambos decanos destacaron “a posibilidade que este convenio representa para os alumnos xa que poden ampliar os seus estudos nunha universidade estadounidense referente en materia legal ademais do interesante que resulta para A Coruña que alumnos desta cidade poidan formarse e volver con estes coñecementos adquiridos”.

José Antonio Seoane Rodríguez, decano da Facultade de Dereito da UDC, sinalou “a mellora académica no Mestrado da Avogacía cunha iniciativa moi importante de internacionalización que supón unha achega sen parangón nas universidades españolas”. Pola súa banda, Augusto José Pérez-Cepeda Vila, decano do Colexio de Avogados da Coruña, resaltou “o equipo que dirixe o Máster de Avogacía con integrantes da UDC e do Colexio de Avogados que desenvolven un gran traballo para a formación de grandes profesionais da avogacía”.

Entrada en vigor no próximo curso

A partir do curso 2018-2019, os alumnos do Máster de Avogacía poderán cursar un programa específico do Legal English Institute durante o terceiro semestre do Máster nesta Universidade de Nova York.

Este programa, integrado por seis materias, permitirá aos futuros avogados adquirir coñecementos de Common Law e de Dereito estadounidense. O programa impartirase dentro do calendario académico do Máster de Avogacía e ofrece un acceso en condicións económicas vantaxosas cunha rebaixa do 33% das taxas.

Este convenio mellora a oferta académica do Máster de Avogacía cunha atractiva posibilidade de internacionalización dos estudos que é única nas universidades públicas españolas.

Carmen Garcimartín Montero

Vicedecana de Relacións Internacionais e Institucionais